יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

הדיאטה הבריאה של שירה- איך מזמינים Take Away דיאטטי?

כמו שכבר סיפרתי, אני עוברת דירה. 
מאחר וכל התבניות, הסירים ואפילו המיקרוגל ארוזים- אני מזמינה אוכל.
מכיוון שאני מאוד גרגרנית- אני כמובן רוצה לטעום מהכל, ואני חייבת להזכיר לעצמי כל הזמן, שאם לא אעצור את עצמי- המשקל יעלה...
מאוד קל להתפתות להזמין אוכל משמין, אבל אני בכל זאת מנסה לשמור.
כמה טיפים לגבי מה אפשר להזמין מכל מסעדה:
1. מסעדה בשרית- זו האופציה הכי טובה לדיאטה, מכיוון שבמסעדה כזו אפשר להזמין מנה בשרית כלשהי (למשל- עוף או קציצות), ולצידה ירקות מבושלים וסלט. ממש כמו בבית:)

2. מסעדה חלבית- במסעדות האלו ישנם פיתויים רבים, כמו פסטות עם רטבים בעלי ערך קלורי גבוה ועוד... הכי טוב להזמין מהמסעדות האלו סלט יווני או סלט טונה. כך מקבלים גם חלבון וגם ירקות. את הרוטב כדאי לבקש לשים בצד, ומניסיון- גם בלי רוטב אפשר להנות מהסלט. ומה לעשות עם הלחם שמגיע עם הסלט? להביא לבן הזוג כמובן:)

3. פיצריה- משולש פיצה הוא אופציה לא נוראית בכלל. הוא מספק חלבון ופחמימה. אבל האופציה הזו טובה רק למי שיכול להסתפק במשולש אחד. יותר מזה- זה כבר יותר מדי...

4. סושיה- אני מאוד מאוד אוהבת סושי, אבל, כמו פיצה, גם מסושי צריך לאכול כמות גדולה כדי לשבוע. אפשר להזמין רול אחד של סלמון או של ירקות, ולצידו- סלט.

5. המבורגר- בכל רשת המבורגרים ישנה תמיד אופציה לסלט עם רצועות עוף או משהו דומה. כמובן שזו אופציה עדיפה בהרבה. לא מסוגלים להתאפק וחייבים המבורגר? הזמינו מנת ילדים, והחליפו את הצ'יפס בסלט.

והכי הכי חשוב- לא לשכוח לקחת 2 כמוסות של שובע חצי שעה לפני הארוחה, ואז ישנו סיכוי גבוה יותר שלא תחסלו הכל...
בהצלחה!

3 תגובות:

  1. שירה יקרה, מחזקת את ידייך. אני מעדיפה את האופציה הבשרית או הסלט עם פרוסת לחם. מרק מיסו ו-18 מאקי גם עובד טוב
    תכף אני חוזרתתתת! חיזרי למסלול

    השבמחק
  2. שירה יקרה, מחזקת את ידייך. אני מעדיפה את האופציה הבשרית או הסלט עם פרוסת לחם. מרק מיסו ו-18 מאקי גם עובד טוב
    תכף אני חוזרתתתת! חיזרי למסלול

    השבמחק