יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

המלצה: טליה חבשוש-איפור וסדנאות איפור

להיות אשה זה לא קל.
אנחנו מתמודדות עם הריונות, לידות, הורמונים משתוללים ועוד כל כך הרבה דברים...
אבל יש גם צדדים חיוביים. אחד מהם הוא האיפור.
אני מאוד אוהבת להתאפר. היכולת הזו להסתיר פגמים ולהדגיש יתרונות היא מופלאה בעיניי.
יש לי גם מוצרי איפור מכאן ועד להודעה חדשה, רק שאני לא תמיד יודעת איך להשתמש בכל אחד מהם, ולא תמיד בטוחה שהם באמת מתאימים לי...
בשבוע שעבר הגעתי אל טליה חבשוש, מאפרת מקצועית ובלוגרית ביוטי, בוגרת קורס איפור PRO  של ירין שחף, לסדנת איפור קבוצתית.

בסדנא השתתפנו אני ועוד שלוש חברות.
טליה קיבלה אותנו בביתה הנעים עם כיבוד קל, ולאחר מכן התיישבנו ולמדנו את יסודות האיפור, מהם מוצרי החובה לכל מתאפרת, טיפים שימושיים, כגון שימוש נכון בהצללות, סוגי עור שונים ועוד.
לאחר מכן, היא עברה עם כל אחת מאיתנו על תיק האיפור שהבאנו מהבית, לימדה אותנו כיצד להשתמש נכון באיפור שיש ברשותנו כדי ליצור מראה מחמיא, ונתנה לנו טיפים שונים, המותאמים לכל אחת באופן אישי. כמובן שלא עזבנו לפני שהיא איפרה כל אחת מאיתנו באיפור קליל ומחמיא. 
כשיצאתי מהסדנא הרגשתי שעכשיו אני יודעת טוב יותר איך להשתמש במוצרים שברשותי, וגם הכנתי רשימה קצרה של מוצרי איפור שכדאי שארכוש.
מלבד סדנאות האיפור הקבוצתיות טליה מציעה גם:
-איפור מקצועי לאירועים
-הדרכת נשים ללימוד איפור עצמי
-ציורי פנים לילדים- פורים, איפורי קעקועים מנצנצים ואולטרא סגול
-הפעלת "יום הולדת מאופר" הכולל איפור, סירוק ולק לילדות.

טליה חבשוש-
 0503336616
העמוד של טליה בפייסבוק:
 וזה הבלוג המקסים שלה:
http://kerchiefgirl.blogspot.co.il/

אני ממליצה מכל הלב לתת לעצמכן מתנה, ולקבוע סדנת איפור אצל טליה. לא חייבים לחכות לאירוע מיוחד. הטיפים שטליה מלמדת חשובים לכל אשה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה