יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

הדיאטה הבריאה של שירה- המשך

כפי שכתבתי בפוסט הקודם-עברנו דירה.
אני עכשיו בבית עם הילדים (בכל זאת אוגוסט), ומנסה לארגן את הבית החדש בזמן שהם מטפסים עלי...
אני מנסה לייצר לילדים שגרת אכילה טובה וגם לי.
אחד הדברים הראשונים שעשיתי אחרי שנכנסנו לדירה היה לבשל מרק.
כל הבית עוד היה עם קרטונים והבלאגן שרר בכל פינה, אבל היה לי חשוב שיהיה משהו חם ומרגיע, ומה חם ומרגיע יותר ממרק?
המרק יצא כל כך טעים, שאפילו הגדולים שלי, שהם סרבני מרק ידועים, התפתו לאכול. והתינוקת זללה...
החלטתי שמאחר ובאוגוסט, גם אם ממש משתדלים, עדיין יוצא שאוכלים לא מעט ממתקים, אז לפחות אשתדל שיהיו בבית תמיד ירקות ופירות זמינים.
קניתי סלסלה יפה לפירות, ואני משתדלת בכל יום לחתוך פירות לילדים וגם לי.
לפני כמה ימים הילדים ביקשו צ'יפס, אז הכנתי להם צ'יפס, ולעצמי- משהו שדומה לצ'יפס: שעועית ירוקה. בזמן שהם נשנשו את הצ'יפס אני נשנשתי את השעועית. נכון שזה לא לגמרי אותו הדבר, אבל זה טעים:)

לשבת הראשונה שלנו בדירה קניתי אוכל מוכן, וגם בקניה הזו השתדלתי לקנות לעצמי ירקות מבושלים, כדי שלא אתפתה לאכול יותר מדי פחמימות.
סך הכל, למרות הלחץ של אוגוסט, ולמרות הנטיה שלי לרוץ למקרר כשאני בלחץ- אני מתפקדת לא רע.
בעוד כמה ימים אסיים את הניסוי בן החודשיים עם הכמוסות והאבקה של שובע, ואראה כמה ירדתי.
עדכונים בקרוב... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה