יום ראשון, 1 ביולי 2018

עדיין משתמשים בכרטיס ביקור מנייר? הגיע הזמן להתקדם...

נכון שהבלוג תופס זמן נכבד מהיממה שלי, אבל לצערי אני לא מתפרנסת ממנו.
בחלק (הגדול יותר) של היממה, שבו אני לא מתעסקת בבלוג- אני מנהלת עסק.
ולמי שלא מכיר עדיין את העסק שלי- אל דאגה. עוד כמה שורות כבר תכירו:)
העניין הוא שעד היום הסתובבתי עם המון כרטיסי ביקור בתיק.
הרעיון היה, שבכל פעם שאני נתקלת במישהו שמביע עניין בעסק, אני יכולה "לשלוף" כרטיס ביקור מהתיק, ולתת לו, ואז יש לו את כל הפרטים שלי, והוא לא ישכח אותי לעולם. נכון?
אז זהו, שלא בדיוק...
הבעיה בכרטיסי ביקור מנייר היא, אמממ, שהם מנייר! וכמו שאני לא ממש שומרת על כל כרטיסי הביקור שאני מקבלת, ורובם מוצאים את דרכם לפח בשלב מסויים, כנראה שכך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלי "שומרים" על כרטיס הביקור שהבאתי להם.
וגם הכרטיסים שלא נזרקים- מי זוכר בכלל איפה הם? הרי ברגע שמישהו יצטרך שירות מהסוג שאני מספקת- כנראה שהוא יפנה לגוגל או שישאל חברים. הוא כבר לא יזכור שבמעמקי התיק שלו מסתובב כרטיס שנתתי לו פעם.
אז מה עושים? איך ממשיכים לחלק כרטיסי ביקור, כדי שבכל זאת הפרטים שלנו יינתנו למי שצריך, אבל דואגים לכך שהם לא ייזרקו אלא יישמרו לעד?
הפתרון כל כך פשוט, שלא ברור איך לא חשבתי עליו קודם:
כרטיס ביקור דיגיטלי!
מדובר בעצם בכרטיס ביקור לכל דבר עם כל הפרטים של העסק (ואפילו יותר מזה, ועוד מעט אפרט), שבמקום לתת למישהו ידנית- שולחים לו לווטסאפ או בהודעה. כך אני יכולה להיות בטוחה שהכרטיס עם הפרטים שלי שמור!
ומה יש בכרטיס הזה?
כל מה שצריך😄
-כמה מילים על העסק (אודות).
-גלריית תמונות.
-אופציה להתקשר ישירות לעסק בלחיצה על המילה "התקשר".
-אפשרות לשלוח מייל, הודעה ו/או ווטסאפ לעסק.
-גישה לאתר.
-גישה לפייסבוק של העסק.
-גישה לאינסטגרם (אם יש)
-אופציית ניווט! ישר לבית העסק.
- "שתף": אפשרות לשלוח את הכרטיס למי שרוצים.
-אפשרות לשמור את פרטי העסק באנשי קשר בטלפון.
- אפילו אפשרות לתאם פגישה בלחיצת כפתור!
הנה, תראו את הכרטיס שלי (ועל הדרך תגלו, אם אתם עדיין לא יודעים, במה אני עוסקת):
רוצים גם?
את הכרטיס שלי הכינה הדס אדלר המופלאה מחברת מיניקארד- כרטיסי שיווק דיגיטליים במהירות שיא של פחות מיום. 
מה זה דרש ממני? כמעט כלום.
כל מה שעשיתי היה לענות על כמה שאלות שנשלחו אלי במייל, וזהו!
המחיר לכרטיס כזה הוא 350 שקלים בלבד, ותמורת הסכום הזה מקבלים כרטיס מעוצב, שאותו ניתן לשלוח לכל מי שרוצים. 
ומה קורה אם רוצים לעשות שינוי בצבע, בתמונות וכו'? אין שום בעיה. שולחים מייל לשירות לקוחות, והם מבצעים מיד את השינוי ללא תשלום נוסף.
בנוסף, ישנה קבוצת פייסבוק סגורה ללקוחות מיניקארד, שבה ניתן לשאול כל שאלה, לקרוא טיפים, עצות והדרכות.
רוצים גם? 
הנה כרטיס השיווק הדיגיטלי של הדס מחברת מיניקארד. כל הפרטים כבר שם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה