יום שלישי, 3 ביולי 2018

להפטר מהשיער בלי כאבים

בערך בגיל 4, כשלבשתי יום אחד שמלה מאוד יפה, אבל מגרדת, וממש רציתי להוריד אותה- אמרה לי אמי: "בשביל היופי צריך לסבול".
האמירה הזו נחרטה היטב אצלי בזכרון, ומאז קרו כמה וכמה מקרים, שבהם סבלתי עבור היופי.
אם זה בהליכה על עקבים, בלבישת בגד לא נוח או, כמובן, בהסרת שיער.
כי מה לעשות שהסרת שיער זה דבר כואב? מסכין אפשר להחתך, שעווה זה גיהנום, וגם מכשירי הסרת שיער לצמיתות שניסיתי בעבר גרמו לי להצטער על זה שנולדתי אשה.
ואז פנו אלי מ"טל אסתטיקה", רשת קליניקות בפריסה ארצית, והציעו לי לנסות הסרת שיער לצמיתות עם מכשיר הלייזר החדש שלהם. ברגע ששמעתי את זה, כבר יכולתי לדמיין את הכאב.
הבחורה שאיתה דיברתי סיפרה לי, שהיא עצמה ניסתה את הטיפול, והוא ללא כאבים כלל, אבל הייתי סקפטית. בעיקר לאור העובדה שכל דבר כואב לי. אני רגישה בטירוף! אז מה הסיכוי שהפעם לא יכאב?
אמנם אני רגישה, אבל גם אמיצה, והחלטתי ללכת על זה.
הגעתי לאחת מהקליניקות של טל אסתטיקה, זו שנמצאת ברמת גן, ואלונה המטפלת קיבלה את פניי בחביבות ובשמחה.
רשמתי לעצמי, שגם אם אני אמות מכאבים עוד רגע- לפחות ההתחלה נעימה.
ואז נכנסתי אל חדר הטיפולים, ובטרם הטיפול נשאלתי כמה שאלות, שלאחריהן- עליתי על המיטה, תוך כדי שאני מתבוננת באימה במכשיר שניצב שם.
הטיפול התחיל, והמשיך, ונגמר. אבל, רגע, איפה הכאב שציפיתי לו?
לא יאומן, אבל באמת לא כאב לי.
איך זה יכול להיות?
מכשיר הלייזר Candela, שבו משתמשים בטל אסתטיקה הוא מדגם חדיש ואיכותי.
מה שמיוחד בו הוא שמיד לאחר פולס הלייזר- בא פולס של קור. כך שיש את החום והכאב של הלייזר, אבל בגלל "יריית" הקור שבאה מיד אחריו- הכאב לא מורגש! מרגישים רק את הקור. ואל דאגה- אין צורך בסוודר. זה קור נקודתי בלבד:)
וכך עברתי טיפול שלם (שהוא גם די מהיר) בלי סבל, ואפילו יכולתי לשוחח תוך כדי עם המטפלת שלי (מה שלא מתאפשר בשעווה, למשל, שאז אני בעיקר עסוקה בלצרוח מרוב כאב).
הטיפולים בלייזר נמשכים עד שאין צורך יותר, ללא הגבלה וללא תוספת תשלום!
משלמים על האזור שבו רוצים לטפל, ואז אפשר להגיע כמה פעמים שרוצים, עד שאין יותר שערות.
מה עוד? משך הטיפולים קצר יותר ממכשירים אחרים שיצא לי לפגוש. כמובן שתלוי בצפיפות השיער ובגורמים נוספים, אך בד"כ תוך 3-10 טיפולים כבר אין יותר צורך להמשיך (כן, כן. זה יכול גם לקחת רק 3 טיפולים! אבל זה באמת משתנה מאשה לאשה, אז אל תתפסו אותי במילה). בכל אופן- אשמח לעדכן בהמשך לאחר הטיפולים הנוספים.
מה עוד יש לרשת להציע?
-טיפולי פנים.
-טיפול בצללוליט.
-מתיחת פנים.
בקיצור, כל מה שאת צריכה כדי להראות נפלא!
טל אסתטיקה
לפרטים נוספים ולתיאום טיפול הכנסו לאתר:
סניפים בעפולה, נתניה, רמת גן, חצור הגלילית, ירושלים ובקרוב גם ברמת הגולן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה