יום ראשון, 8 ביולי 2018

שילוב גאוני: רפלקסולוגיה+אימון אישי

כבר יצא לי לקבל בעבר טיפולים מסוגים שונים, ואפילו טיפולים משולבים, אבל מה שמציעה הרפלקסולוגית והמאמנת הבכירה אניטה קוליק הוא כל כך מיוחד, שזו הפעם הראשונה שנתקלתי בטיפול מהסוג הזה.
ועל מה מדובר?
אניטה למדה כמה תחומי טיפול, ביניהם רפלקסולוגיה וגם אימון אישי.
נראה שאין קשר בין השניים, נכון?
אבל אניטה גילתה, שחלק מהנשים בהן היא מטפלת, אוהבות לשתף אותה במה שעובר עליהן, לבטים, קשיים ועוד.
ואז היא הבינה, שאפשר לשלב בין שני התחומים האלו, ולהציע טיפול רפלקסולוגי משולב עם אימון. היא פיתחה תוכנית, הנקראת "בוחרת בעצמי", שבה מתקיים השילוב הזה. 
איך זה מתבצע?
הטיפול מתבצע בשכיבה, כמו כל טיפול רפלקסולוגי. 
במהלך הטיפול, במידה והמטופלת מעוניינת, אניטה שואלת שאלות שונות, במטרה להגיע לזיהוי המטרות של המטופלת, ובכך לקדם התפתחות אישית והגשמה עצמית.
עם זאת, אניטה לא "מכריחה" את המטופלת (או המאומנת) להשתתף השתתפות ערה בשיחה, וגם אם המטופלת רוצה לעצום עיניים ולחוות את הטיפול בשקט מבלי לדבר- אין שום בעיה.
אני בעיקר נהנתי מהמגע ומתחושת הרוגע, שליוותה אותי גם בימים הבאים אחרי הטיפול.
בתהליך של כמה מפגשים אפשר, בהתאם לרצון המטופלת/מתאמנת לשלב בין טיפולים שקטים יותר לבין טיפולים "אימוניים".
למי מתאימה התוכנית?
לכל אשה המעוניינת לחיות חיים בריאים ומאושרים (שימו לב, שאניטה מטפלת בנשים בלבד), ורוצה לזהות את הצרכים שלה, על מנת להגשים את עצמה.
בנוסף לתוכנית "בוחרת בעצמי", אניטה מציעה סדנה מיוחדת במינה- סדנת "לחיות את החזון" ,שמטרתה לזהות את הצרכים והחלומות של המשתתפת.
בסדנה  מכינים לוח חזון אישי, ובו תמונות, המשקפות את החזון האישי של כל אחת בכל תחום בחייה: אהבה, זוגיות, קריירה, לימודים ועוד.
אז תנו מתנה לעצמכן, וקבעו פגישה עם אניטה. לא תתחרטו.
הטיפולים והסדנאות מתקיימים במרכז הקוסמטיקה "בוניטה" הכבאים 3 רמת גן.
לשיחת הכרות טלפונית ללא התחייבות- אתן מוזמנות להתקשר לאניטה:
053-5316830

4 תגובות:

  1. נהדרת.עדינה קשובה מקצועית ויודעת.להקשיב להרגיע ולתת עצות טובות.טיפול מדהים ונעים.מומלץ מאד

    השבמחק
  2. ‏אני מטפלת של אניטה כבר יותר מחמש שנים . ‏אניטה יודעת לעזור לי במצבים קיצוניים בתקופות משבר שבהם אף אחד לא יכול לעשות מה שהיא עושה .‏אניטה משלמת את הרפלקסולוגיה אם שיחה עמוקה בשעת הצורך יודעת להתאים את עצמה לגמרי לצרכים של המטופל. ‏היא מאוד קשובה לו ‏והיא מאפשרת חוויה של הולדינג אמאהי אוטנטי. ‏אניטה ‏ידעה להרגיע אותי עד כדי הרדמה בתקופות שבהן התקשתי מאוד להירדם. ‏אניטה ידעה ללוות אותי כמאמנת בתהליכים של הרזיה. ‏ידע לתמוך ולהעצים ברגעים דל חוסר ביטחון.‏הביעה אמפטיה עמוקה אליי ‏בשעת הצורך .היא ידעה להשתמש בידיים המיוחדות מאוד שלה שהמגע שלהן כל כך יחודי. בשתי מילים, אניטה יכולה לסייע לכן בכל מיני מצבים יש לה נפש אומנותית ורגישה . מקצועיות רבה ומגע יוצא מן הכלל. נותר לכן רק להזמין תור ולהנות מהחוויה הקסומה....ממליצה לכן !!!!!!!!!!!!
    שרה

    השבמחק
  3. גם לי הייתה את הזכות להיות מאומנת של אניטה. אניטה ממש פתחה לי את האופקים, לימדה אותי לחלום, לא לוותר על החלומות וגם איך להגשים חלומות. איך לא לדחות, איך לא לוותר, איך להאמין איך לא להיתקע במקום הבטוח והמוכר.
    בזכותה אני עושה שינויים מדהימים בחיים בתחום המקצועי ובתחום האישי.
    אחרי פחדים ו"תוכניות שלא התגשמו" של עשרות שנים.
    אניטה יקרה, תודה על ההקשבה, תודה על הלימוד, תודה על התמיכה וליווי.
    אישה חכמה, רגישה ומקצועית בטירוף.
    אין ספק שאנחנו עוד נפגש.

    השבמחק
  4. שכחתי חציין את השם, אנג'לה.

    השבמחק