יום שני, 11 במרץ 2019

המוצר החדש של טבעול שישכנע אתכם להיות צמחוניים

המשפחה שלי, בן הזוג והילדים, אוהבים בשר. 
אז לשבת אני תמיד מכינה מנות בשריות, שאת מה שנשאר מהן אוכלים גם אחר כך.
אבל באמצע השבוע ממש אין לי חשק להכין דברים בשריים, והאמת היא שממש אין צורך.
בשנים האחרונות טבעול השיקה כל כך הרבה מוצרים חדשים, שטעימים כמו בשר, ופעמים רבות אפילו יותר, שלגמרי מייתרים את הצורך בבשר.
אחד המוצרים החדשים הוא "נתחים צמחוניים בסגנון בקר" מסדרת הבישולים.
מכיוון שאני תמיד אוהבת לנסות את המתכונים, שרשומים בגב האריזה, גם הפעם הייתי חייבת לנסות, והכנתי "נתחים צמחוניים עם תפוחי אדמה בסגנון התבשיל הכפרי".
עקבתי במדוייק אחרי ההוראות (לא מסובך במיוחד. מדובר בהכנה מהירה ופשוטה). והתוצאה?
ללקק את האצבעות....
יצא כל כך טעים, שאפילו הילדים נהנו!
אהבתי גם את העובדה, שבנתחים ישנה כמות גדולה של חלבון, כך שהם מהווים תחליף באמת מושלם למנה בשרית.


"נתחים צמחוניים בסגנון בקר" של טבעול
להשיג בכל רשתות השיווק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה