יום שני, 11 במרץ 2019

מסכנים הקמטים. בקרוב לא יישאר להם זכר.

אני לא יודעת למה, אבל בכל פעם שאני שומעת, שמוצר כלשהו מכיל מינרלים ו/או בוץ מים המלח, אני מתלהבת.
בעצם אני יודעת למה. ים המלח קנה את תהילתו בצדק.
המקום הנמוך בעולם מספק לנו המון דברים טובים, וחברות הקוסמטיקה כבר למדו את זה.
חברת DSM (ראשי תיבות של  Dead Sea Minerals ) מתגאה (ובצדק) במוצרי הטיפוח החדשניים שלה, המשלבים מינרלים מים המלח.
כעת משיקה החברה סדרת מוצרים חדשה, המשלבת שמנים ומלחים המצויים בקוויאר השחור, שבאמצעות טכנולוגיה חדישה נספגים בעור באופן דו-שלבי, ושומרים על מרקם עדין ותחושת אווריריות.
בין המוצרים בסדרה החדשה תוכלו למצוא מוצרים לטיפוח הפנים, טיפוח הגוף וטיפוח השיער. 
המוצרים החדשים מצויינים, ובהחלט נותנים הרגשה שהם עושים משהו טוב לעור.
ולמי שלא מתחבר לקוויאר- ניתן כמובן לרכוש מוצרים נוספים, לא מסדרת הקוויאר, שהם כולם מעולים: מוצרי טיפוח לפנים, לגוף ולשיער, טיפוח לגבר, טיפוח הפה, מוצרי תינוקות, מוצרים המספקים הגנה מהשמש, מוצרים שמתאימים לשימוש לאחר פעילות ספורטיבית ועוד ועוד.
אני ניסיתי את הסרום לעיניים, מסכת הבוץ ומי הפנים של החברה, וכבר אחרי שימוש קצר הרגשתי שעשיתי משהו טוב לפנים שלי.
את כל המוצרים ניתן לרכוש בקלות ובמהירות באתר החברה:
בקניה מעל 100 שקלים- המשלוח חינם!
(וחוץ מזה- יש כל מיני מבצעים נוספים. פרטים באתר)
ולמה כתבתי בכותרת שמסכנים הקמטים?
כי לפי המחקרים שערכה החברה, שימוש במוצרים שלה מוביל לירידה של עד 40 אחוז בעומק הקמטים! אז קמטים יקרים, בקרוב אתם תהיו זכרון רחוק רחוק...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה