יום שישי, 15 במרץ 2019

חדש על המדף: מוצרים שיעשו לכם פורים שמח! (ואחד מהם יעשה לכם גם פסח שמח:)

המון מוצרים חדשים הושקו לאחרונה, ואני כאן כדי לספר לכם על כמה מהם. מוכנים?
"שוקון"- גביע ופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז של "עלמה":
(צילום: אפרת אשל)
זוכרים את הגלידה החמה של פעם?
אני זוכרת ועוד איך, מכיוון שתמיד חגגתי יום הולדת בחורף, ובכל שנה אמא שלי חילקה את זה בסוף יום ההולדת לכל הילדים. כך שיש לי זיכרון מאוד טוב מזה.
המותג "עלמה" הקים לתחיה את הגלידה החמה הזכורה לטוב ובגרסא משודרגת!
השוקון הוא גביע ופל קרמלי פריך במילוי קרם בטעם שוקולד ופצפוצי אורז. 
כל גביע ארוז באריזה אישית וצבעונית, ובנוסף לכל הטוב הזה- המוצר הוא טבעוני!
השוקון נמכר באריזת שלישיה, והוא מתאים מאוד למשלוחי מנות.
אני בטוחה שכל אחד ישמח לקבל את משלוח המנות הזה.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-10 שקלים למארז 3 יחידות.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

לחמים חדשים ללא גלוטן מוכנים לאכילה ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים של חברת "שר":
נגמרו הימים, שבהם חולי צליאק ואנשים בעלי רגישות לגלוטן היו צריכים לכתת את רגליהם בחיפוש אחר תחליף הולם ללחם.
חברת שר, שהיא המותג מספר 1 באירופה בתחום הללא גלוטן, משיקה לחמים חדשים טריים ללא גלוטן, שאינם דורשים הקפאה, ומגיעים באריזה ששומרת על הטריות.
בסדרה  שלושה סוגים של לחם: פאן מולטיגראנו (לחם טרי עם מגוון זרעים), פאן בלנקו (לחם טרי עם מרקם עדין. מתאים להכנת כריכים) ופאן רוסטיקו (לחם טרי כפרי מועשר בזרעי פשתן, חמניה ודוחן).
כל הלחמים הם גם טבעוניים, ואינם מכילים לקטוז, חלב, ביצים וחומרים משמרים.
כשר פרווה אפיית ישראל בהשגחת הרבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ש"ח לאריזת 250 גרם.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טבע קסטל, טיב טעם, אניס, AM:PM, מרכז מזון ובחנויות הטבע הפרטיות.

חטיף PRO: מעדן שומשום בתוספת חלבון של חברת "אחוה":
(צילום: יעל האן)
באמת שאין לי אחוזים בחברת אחוה, אבל איכשהו בכל פעם שאני נתקלת במוצר שלהם- אני מתלהבת. בעיקר מהטעם וגם מהמחיר. שמתי לב, שהחברה הזו מקפידה על מחירים סבירים ואף נמוכים, וזה לגמרי לא בא על חשבון הטעם והאיכות. 
אז הפעם אני רוצה להמליץ על מוצר חדש של החברה: חטיף שומשום בתוספת חלבון.
הטעם הוא של חלוה, אך יש פה תוספת של 54% יותר חלבון מבחלוה רגילה וגם פחות סוכר.
בתור אחת, שאוכלת בכל בוקר חטיף אנרגיה לפני שאני מבצעת פעילות גופנית, אימצתי את החטיף החדש. 
הבת שלי, שמכורה לחלוה, התלהבה גם היא, ואני מבסוטית, שהיא מקבלת כמות יפה של חלבון.
בנוסף לכל היתרונות, החטיף החדש הוא גם טבעוני.
אה, והוא גם כשר לפסח! (לאוכלי קטניות)
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 2.5-3 שקלים לאריזת 40 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה