יום חמישי, 28 במרץ 2019

אתם יכולים ליצור את המציאות שלכם

"המחשבות שלך, האמונות שלך והתפיסות לגבי כל אירוע בחייך, קובעים כיצד החיים שלך מתרחשים בעולם הפיזי" (יובל טביב)
קרה לכם פעם, שחשבתם על מישהו, והוא בדיוק התקשר?
או שחששתם ממשהו, ואז הוא באמת קרה?
כל האירועים האלה בחיינו, שלעתים נראים מקריים, קורים בגלל חוק פיזיקלי פשוט, שלפיו אנחנו מושכים אלינו את מה שאנחנו מתכווננים אליו.
ספרים רבים כבר נכתבו על כך, וסרטים רבים דנו בנושא הזה שהמחשבה משפיעה על מה שקורה לנו, ושאם רק נשנה כמה דברים באופן, שבו אנחנו חושבים על דברים, אנחנו יכולים לשנות את חיינו לאין ערוך.
רק שהפעם מדובר לא רק בתיאוריה, אלא ממש בפרקטיקה.
יובל טביב, יועץ אישי, מרצה ומפתח את שיטת PMCR (פיזיקת המגנוט ליצירת מציאות) חושף בספרו "להפוך חלומות למציאות" כלים פרקטיים, שמי שיבצע אותם יוכל להגשים את החלומות שלו, ולמשוך לחייו כל מה שירצה- כסף, זוגיות, בריאות ועוד.
איך עושים את זה?
על ידי שינוי מחשבתי, שאותו יובל טביב מפרט בספר.
זהו אינו ספר קליל. מדובר בספר, שמלבד הסברים לגבי איך ליצור את המציאות שלנו, הוא מלא גם בשיעורי בית, וכדי להצליח ליישם את השיטה ולהביא לתוצאות- אין קיצורי דרך. צריך לעקוב אחר ההוראות.
אבל לא צריך להבהל. הספר אמנם מלא בתוכן עיוני ופרקטי, אך הכל כתוב בשפה ברורה ופשוטה, שתעשה לכם חשק להתחיל לתרגל כבר היום את מגנוט השפע לחייכם.
בעקבות הספר, התחלתי גם אני לתרגל מגנוט של דברים שהייתי רוצה בחיי. עדיין לא קיבלתי את מה שרציתי, אבל כמו שיובל טביב כותב בעצמו, אין כאן הוקוס פוקוס. מדובר בתהליך, שדורש התמדה.
אני מתכוונת להמשיך ולתרגל, ובינתיים אני ממליצה בחום לרכוש את הספר, לקרוא בעיון ולתת לדברים לחלחל, מכיוון שכמו שכתוב על כריכת הספר זהו "ספר משנה חיים".

"להפוך חלומות למציאות"
מאת יובל טביב.
הוצאת הספרים "רב מכר".
מחיר לצרכן: 88 שקלים.
להשיג בחנויות הספרים ובחנויות הספרים באינטרנט.
פרטים נוספים באתר של יובל טביב:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה