יום שבת, 2 בדצמבר 2017

כי גל היא משהו מיוחד...

כשפגשתי את גל לנדו לא מזמן בסדנת צילום בסמרטפון, וסיפרתי לה על הבלוג, והיא סיפרה לי על הספרים שכתבה, ונתנה לי אותם כדי שאקרא ואחווה דעה- חשבתי לעצמי: "טוב, נקרא את זה. בטח יהיה נחמד, ואני אוכל להמשיך לספר הבא", אבל שום דבר לא הכין אותי לחוויה שעברתי בזמן הקריאה.
בספר היחסית דק הזה (סך הכל 186 עמודים) מסופר על נעמה, גננת במקצועה, נשואה ואמא לילדה בת 5, שלאחר פטירתה של חברתה הטובה, מוצאת את עצמה במשבר מקצועי ואישי. נעמה רוצה להכנס שוב להריון, אך ללא הצלחה. בנוסף, היא פוגשת במקרה את האקסית המיתולוגית של בעלה, וכנגד כל הסיכויים  מתחברת איתה. כשמגיע לארץ חבר מהעבר, היא מתלבטת אם להסכים להצעה מאוד שונה ומאתגרת שהוא מציע לה, כשהיא יודעת שבכך היא תצטרך לעשות שינוי גדול מאוד במובן האישי ומקצועי... את ההחלטה שהיא מקבלת תוכלו לקרוא בספר....
הספר כתוב בצורה כל כך רגישה ועדינה, כשכל ניואנס קטן מקבל בו מקום, וקל מאוד להזדהות עם הגיבורה. 
על הצד האחורי של כריכת הספר כתובים שני משפטים מביקורת שכתב בני ציפר על הספר בעיתון הארץ, ולא יכולתי לנסח זאת טוב יותר:
"סופרת בעלת עין חדה לפרטי מציאות- תכונה לא נפוצה בימינו. אני מרגיש משהו מאוד קולנועי בכתיבה שלה...
(בני ציפר, הארץ)
וכמו שנכתב בביקורת- הספר אכן כתוב בצורה קולנועית מאוד, ואם יש תסריטאי שקורא עכשיו את הבלוג- אנא קח את הטקסט הזה, והפוך אותו לסרט! אני מבטיחה שהוא יהיה נפלא.
וכמו שכתבתי בהתחלה, את גל פגשתי בסדנת צילום בסמרטפון, אז תראו איזו תמונה מקסימה היא צילמה:
בקרוב אכתוב על הספר השני, שגל כתבה ונתנה לי לקרוא.
עד אז- אתם מוזמנים להכנס לקישור על מנת לרכוש את הספר:

2 תגובות:

  1. מדהימה גל שכתבה את הספר המרתק הזה ומקסימה את, שירה, שהיטבת לתאר ולתמצת אותו באופן שגורם לי לרצות לקרוא אותו שוב!!! מצטרפת להמלצה החמה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מירי! בקרוב אכתוב על הספר הנוסף שקיבלתי מגל...

      מחק